Forum Olendry 2010 - Xavras Wyżryn Strona Główna Olendry 2010 - Xavras Wyżryn
Olendry 2010 - Xavras Wyżryn - VII Zlot ASG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

REGULAMIN IMPREZY

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Olendry 2010 - Xavras Wyżryn Strona Główna -> Organizacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Noah
Organizator



Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:14, 22 Lip 2010    Temat postu: REGULAMIN IMPREZY

REGULAMIN ZLOTU "Xavras Wyżryn - Olendry 2010"
21-22.08.2010 r.


WARUNKI UCZESTNICTWA W ZLOCIE.

1.1. 18 lat potwierdzone dokumentem ze zdjęciem lub 16 lat pod warunkiem dostarczenia przez zainteresowanego pisemnego oświadczenia zgody na udział w zlocie, podpisanego przez prawnych opiekunów oraz poręczenia pełnoletniej osoba, która będzie jego opiekunem na Zlocie.
1.2. Dokonanie zgłoszenia na adres olendry[at]op.pl oraz otrzymanie potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
1.3. Organizator zastrzega sobie możliwość odrzucenia zgłoszenia w przypadku niespełnienia powyższych punktów.
1.4. Wpłacenie opłaty wpisowego w kwocie 30 PLN (trzydzieści złotych) do 18 sierpnia na podany przez Organizatora nr konta. Opłata wpisowa w wypadku rezygnacji po 18 sierpnia, bądź nie przybycia na zlot nie podlega zwrotowi.
1.5. Akceptacja regulaminu czego bezpośrednim potwierdzeniem będzie podpisanie Oświadczenia.

ZASADY WALKI I BEZPIECZEŃSTWO
2.1 Dozwolone jest używanie wyłącznie replik broni typu ASG. Jedyna dopuszczalna amunicja to plastikowe kulki 6 i 8 mm BB.
2.2. Obowiązuje bezwzględny nakaz noszenia ochrony oczu przez cały czas trwania imprezy – także respów, parkingu czy ternów poza rozgrywką. Zaleca się stosowanie atestowanych gogli/okularów przeznaczonych do rozgrywek ASG.
2.3. Obowiązuje zakaz stosowania jakichkolwiek ładunków wybuchowych, hukowych, ogłuszających, dymnych, łzawiących czy jakichkolwiek innych środków o działaniu szkodliwym dla żywych organizmów, bez zgody Organizatora.
2.4. Dopuszcza się stosowanie urządzeń typu LWC (laserowych wskaźników celu) przy kategorycznym zakazie celowania w głowę.
2.5. Należy pamiętać o sile swojej repliki i nie strzelać ze zbyt małych odległości. Dla replik o sile 550 fps i więcej, strzał z nie mniej niż 30 metrów. Do 450 fps - 20 m, przy 350 fps - 10 m, 300 fps - 5m. W budynkach obowiązują ograniczenia mocy replik do 350fps.
2.6. Jeśli to tylko możliwe, nie strzelać w głowę oraz odkryte części ciała.
2.7. Nie wolno strzelać wystawiając replikę za róg czy okno i prowadzić ogień bez patrzenia gdzie się celuje!
2.8. Granaty. Dozwolona pirotechnika, czyli granaty, miny: maksymalnie z petard K206 lub SP1001 na otwartej przestrzeni, w budynkach tylko K204 lub o niższej sile huku (K203, K202). Wyłącznie za zgodą organizatora. Granaty z kulkami/grochem działają na takiej samej zasadzie jak ogień z replik - kulka zadaje ranę.
2.10. Nie rzucać granatów na oślep. Przed każdym rzutem ostrzec głośnym okrzykiem „granat!”
2.11. Świece dymne - używanie świec wydzielających ogień jest zakazane!
2.12. W przypadku dużej suszy lub niesprzyjających warunków cała pirotechnika może zostać zakazana.
2.13. Miny-pułapki dźwiękowe. Miny tego typu, najczęściej odpalane przez potykacze i linki odciągowe umownie ranią osobę która wyzwoliła minę oraz osoby w promieniu 3 metrów (5 kroków). Osoba która uruchomiła minę ma obowiązek wyłączyć ją (nie rozdeptać).
2.14. Miny wydzielające dym działają jak powyżej.
2.15. Miny rozpryskowe działają jak powyżej, oraz zadają obrażenia kulkami.
2.16. Trafienie liczymy po dostaniu kulką w ciało, mundur, kamuflaż czy jakąkolwiek część oporządzenia.
2.17. Komunikacja między trafionym a pozostałymi graczami jest zakazana, przekazanie broni również.
2.18. Przypadkowe trafienie przez sojusznika powoduje taki sam skutek.
2.19. Trafianie w broń wyklucza możliwość jej dalszego użytkowania w danej rozgrywce. Naprawia ją również pięciominutowe przebywanie na respie.
2.20. Rykoszety nie są uznawane. Uznawane są celne strzały po linii prostej przez niewystarczającą osłonę, tj. przez szeroko rozumiane zarośla, trawy, krzewy.
2.21. Seria czy pojedyncza kulka, od jednego lub kilku graczy, liczone są jako pojedyncze trafienie.
2.22. Nie istnieje pojęcie strzału oddanego wcześniej. Przy jednoczesnym (w granicach dziesiątych sekundy), dwustronnym otwarciu ognia z pola rozgrywki schodzą obaj gracze.
2.23. Można (i należy przy małych odległościach) stosować prawo łaski i nie strzelać, tylko powiedzieć: "dostałeś" do osób które zostały zaskoczone, nie miały szans oddania pierwsze strzału. W przypadku wątpliwości, schodzą obie osoby.
2.24. Zabronione jest strzelanie w pobliżu osób pozbawionych ochrony oczu, trafionych, osób postronnych, jak i do fotografów, innych osób nie biorących czynnego udziału w rozgrywce oraz zwierząt.
2.25. Ranni i trupy oznaczają się czerwonym kolorem. Uprasza się o zabranie ze sobą czerwonej szmaty lub taśmy.

REGULAMIN PORZĄDKOWY

3.1. Organizator uprasza o przestrzeganie regulaminu, terminarza oraz podporządkowanie się innym ustaleniom powstałym w trakcie trwania Zlotu, a mających istotny wpływ na przebieg imprezy.
3.2. Każdy uczestnik porusza się po terenie rozgrywki na własne ryzyko, przestrzegając regulaminu oraz ogólnie przyjętych zasad bezpieczeństwa i zdrowego rozsądku.
3.3. Rozgrywka może zostać przerwana (nieszczęśliwy wypadek, wtargnięcie na teren osób postronnych lub z innych powodów) w każdym jej momencie.
3.4. Zastrzeżona pozostaje ustalona bezpośrednio przed rozgrywką częstotliwość krótkofalowa Organizatora.
3.5. Liczebność i skład grup biorących udział w rozgrywce ustala Organizator.
3.6. Organizator nie bierze odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki w czasie trwania zlotu.
3.7. Organizator nie bierze odpowiedzialności za wszelki sprzęt zagubiony, zniszczony lub uszkodzony w czasie trwania zlotu.
3.8. Zgody Organizatora wymaga wykorzystanie zlotu jako okazji do rozpowszechnienia wszelkich materiałów reklamowych czy promocyjnych.
3.9. Zabrania się spożywania alkoholu podczas rozgrywek jak i w przerwach, pod karą natychmiastowego usunięcia ze zlotu bez zwrotu wpisowego.
3.10. Pojawiające się na zlocie materiały propagandowe, flagi, wystąpienia oraz inne rekwizyty i elementy związane ze Związkiem Radzieckim i Armią Czerwoną w żaden sposób nie stanowią propagowania ideologii komunistycznej i stanowią jedynie elementy niezbędne dla realizacji scenariusza oraz tła fabularnego podczas Zlotu.
3.11. Na terenie Zlotu obowiązuje zachowanie czystości i porządku.
3.12. We wszystkich sprawach nie ujętych bezpośrednio w regulaminach, jak i dotyczących rozstrzygania kwestii spornych między graczami decydujące zdanie ma Organizator, którego decyzja jest nieodwołalna.

FILMOWANIE I FOTOGRAFOWANIE

4.1.Używać kamery oraz aparatu fotograficznego może każdy, nie jest wymagana zgoda Organizatora.
4.2. Osoba obsługująca kamerę lub sprzęt fotograficzny musi być odpowiednio oznaczona (biała koszula, kamizelka odblaskowa, czerwone okrycie głowy).
4.3. Osoba obsługująca kamerę lub aparat fotograficzny nie jest zwolniona z obowiązku noszenia ochrony oczu.
4.4. Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego powinna unikać sytuacji w której mogłaby zdradzić pozycję walczących.
4.5. Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego nie powinna nagrywać i fotografować osób które wyraźnie sobie tego nie życzą.
4.6. Fotograf czy kamerzysta nie biorący udziału w misjach, zajmujący się tylko pracą reporterską, wyposażony w odpowiedni strój jaskrawego koloru i zabezpieczeniem wzroku może zostać zwolniony z wpisowego.
4.7. Organizator nie bierze odpowiedzialności za wszelki sprzęt foto/video zagubiony, zniszczony lub uszkodzony w czasie trwania zlotu.

INNE

5.1. Impreza ma charakter niedochodowy. Wszystkie środki pochodzące z opłaty wpisowej przeznaczone są na sfinansowanie potrzeb organizacyjnych zlotu tj. m.in. zabezpieczenia, przygotowania i oznaczenia terenu, budowę fortyfikacji, oprawę bazy, rekwizyty do scenariusza i gry a także wodę pitną, wodę do mycia, jedzenie na ognisko integracyjne oraz ubezpieczenie uczestników.
5.2. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie, o czym wszyscy zainteresowani zostaną powiadomieni.

ORGANIZATORZY
Tarnobrzeskie Stowarzyszeni Europejskie
"Grupa Południe" Tarnobrzeg

Kontakt:
www.olendry.fora.pl
olendry[zamien_na_malpe]op.pl
tel. 608 623 686 (eston)

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Olendry 2010 - Xavras Wyżryn Strona Główna -> Organizacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin